Diaporama dels Dimonis de Massalfassar

Este diaporama dels dimonis de massalfassar el vaig introduir fa dues setmanes en bubbleshare i sembla que ha sobrepassat les dues-centes visions, la qual cosa m'alegra. Estic indagant-ne l'èxit i em fa l'efecte que quan usem el buscador googgle amb la referència esmentada, és una de les primeres entrades que apareixen. Ara veig per on va l'èxit (el ganxo) que pot causar un tema i un títol singulars -aplicable també al buscador esmentat. A banda, tot i que les fotos no són exhaustives de l'esdeveniment, almenys recreen una mica el que va ser la celebració del quinzé aniversari dels dimonis, un correfocs que us recomane per a l'any vinent.
(NOTA BENE) L'aplicació en línia del Diaporama -BubbleShare- va tancar quatre anys més tard d'escriure aquest post i em va deixar sense les fotos que hi tenia incrustades. Disculpes.



Comentaris