![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiOTAdvfgoX9TF9TsZNHj_fRHTBc3q7xxYNSHOOvAFE79X4hPE0ROAgKjFq95vrPR7DHF9ySm6ykvH55pkQ4iAE-8XaUJbs3CSqqLqY1pLTT9Zb_i8EI1fJWMM_iqgQkj0I4NTG9w/s400/interacci%C3%B3-2.jpg)
- Interacció i ensenyament de llengües. La perspectiva dels gèneres discursius
- Plurilingüisme i heteroglòssia: diversitat de llengües i diversitat en la llengua
- Dissenys curriculars i Marc Comú de Referència Europeu per a les Llengües
- Didàctica integrada de les llengües
- Literacitat crítica
- Programació por tasques, projectes i seqüències didàctiques
- Interacció i ús educatiu de les TIC
És ben definitori que la intenció d'aquest congrés siga la de "concedir un lloc de privilegi a les propostes comunicatives i pragmàtiques que, des de la superació dels enfocaments limitats al codi i a la norma, postulen la diversitat i l'ús com a eixos de la reflexió sobre el llenguatge." El treball per tasques i la introducció de les TIC en la pràctica docent constitueixen mitjans molt valuosos avui per a l'aprenentatge constructivista i significatiu i poden servir per a modificar pràctiques ancorades en el vell ritual pedagògic de la transmissió de sabers en una època en què aprenents, mètodes i currículums han canviat profundament.
Un congrés necessari, sobretot per a l'àmbit pedagògic valencià, molt mancat de recursos de tota mena.
Comentaris