BLOG PER A LES PARAULES QUE S'ENVOLEN

Sí amics, vull començar este mes de juliol inaugurant un blog que puga ser un mitjà per a fomentar l'escriptura i l'intercanvi d'idees entre les persones i especialment el professorat que tenim inquietuds en comú i ganes d'investigar les TIC. El subtítol que durà serà "Llegir, escriure... compartir". Feia uns anys volia aprendre a elaborar una pàgina web personal però mai trobava el curset ni el moment. Estos dies he descobert açò del blog i em semblen fabuloses les possibilitats que ofereix de comunicació i intercanvi entre professors i alumnes així com entre els mateixos col·legues. Este blog anirà perfilant-se a partir de setembre ja que pretenc que els meus alumnes de 3r ESO i 2n Batxillerat del proper curs en traguen bon profit.


Els aneguets adormits del costat són el meu homenatge i agraïment als amics amb qui vaig visitar dues setmanes el Périgord francés l'estiu passat. Personalment tinc moltes coses a contar i m'agradaria que els qui comenceu a visitar esta pàgina, també hi aporteu la vostra. Estos dies començaré a edificar esta mena de casa i tindré preparat sempre un bon café, te i unes pastes. Hi esteu convidats. Un desig: que el camí siga llarg, ple d'aventures, ple de coneixences. Toni.

Comentaris