M'ha semblat molt interessant la presentació que Matilde fa al seu bloc Abecedaris sobre la preparació, desenrotllament i avaluació de la visita que va fer a desembre amb les alumnes de l'aula d'acollida a la ciutat de Barcelona. Per mitjà de les fotos, farcides de comentaris al peu o en bufetes, en una seqüència cronològica estupenda, i adobada amb una rumba catalana de fons, l'activitat queda molt ben reflectida i ens vénen ganes de preparar-la també a València, per exemple. Al meu insti no hi ha aules d'acollida ni malauradament no ens hem plantejat activitats lúdiques amb els nouvinguts, fora de les lingüístiques dins l'aula. A més, aquest muntatge audiovisual podrien preparar-lo, fins i tot, molts alumnes, que de seguida aprendrien el funcionament de l'Slideshare. Esperem el post dels alumnes de Matilde on hi haurà les reflexions sobre l'activitat de la visita.
Comentaris
Que pugin fer una sortida que es sembli o millori la de nosaltres.
Adéu
Fanor alumne de 4t d'ESO IES PALAU AUSIT.
RIPOLLET(BARCELONA)
sortim a conèixer els llocs històrics de Barcelona i gràcies per vistar el nostre bloc.
Jonathan Inga l`alumne de 4t D`ESO IES PALAU AUSIT.Ripollet Barcelona
m'agrada molts Barcelona
Adéu
Rui-dong alumne de 4t d'Eso IES PALAU AUSIT.
RIPOLLET(BARCELONA)
També estan polint les seves redaccions de la sortida per publicar-les. Quan les publiquin us ho farem saber.
A veure quan feu la visita per València i podem llegir i gaudir del reportatge!
Salutacions solidàries
Matilde
Binta Diallo 3 ESO IES Palau Ausit Ripollet Barcelona.
Juana Tejada Castillo.
1r d'ESO IES Palau Ausit.
Ripollet(Barcelona)
Sóc la Sara Marugan Oliva, l'estudiant en pràctiques del CAP que va organitzar la Seqüència Didàctica. Va ser una experiència fanstàstica. Ara ja no estic en pràctiques i sóc professora de català d'un institut a Barcelona. No treballo a l'Aula d'Acollida perquè no en tenim, però tinc molt present la sortida que vaig fer el curs passat amb els alumnes de l'IES Palau Ausit.
Espero que si algun dia veniu a Barcelona pogueu repetir la mateixa Seqüència Didàctica i millorar-la. Encara penso que es podia millorar...
Sara